Naši klienti

Jsme rádi, že jsme mohli pomoci některým skvělým projektům našich klientů.

Auto-moto, doprava

Goodyear Dunlop Tires - ovládněte nejostřejší zatáčky

Při pořádání tiskových konferencí se vždy snažíme, aby si z ní její účastníci odnesli i příjemný a nevšední zážitek.

Při příležitosti představení 9. generace zimní pneumatiky Goodyear UltraGrip proběhla tisková konference v zimní zahradě restaurace Bobovka s možností projet se na bobové dráze. Stejně jako boby se i v těch neostřejší zatáčkách drží ve své dráze, přilnou i zimní pneumatiky Goodyear k vozovce. I přes mírnou nepřízeň počasí téměř všichni účastníci využili možnost projet se na bobové dráze.

Škoda auto - Za rok jedeme do Soči

Cílem akce bylo zvýšení povědomí veřejnosti o dlouhodobém partnerství společnosti ŠKODA AUTO a Českého olympijského týmu. K příležitosti odpočítávání jednoho roku do začátku XXII. zimních olympijských her v Soči 2014 jsme uspořádali akci pro veřejnost v Praze na náměstí Republiky.

Federal-Mogul - Tisková konference “v oblacích” na Žižkovské věži

Kde jinde představit výrobky nejvyšší kvality společnosti Federal-Mogul Motorparts než na nejvyšším místě v Praze...
Při příležitosti uvedení ekologických brzdových destiček Ferodo® Eco-Friction® s nízkým nebo až nulovým obsahem mědi na český a slovenský trh a představení modernizované bezplatné on-line verze virtuální školy pro mechaniky F-M Campus jsme uspořádali tiskovou konferenci v Observatoři žižkovské televizní věže. Na tiskové konferenci se hovořilo o obou dvou novinkách, dalších plánech a aktivitách předního světového dodavatele pro automobilový průmysl.

TyresMAN - Soutěž o nejzručnějšího mechanika pneuservisu v ČR

Každý rok v září pořádáme společně s oborovým magazínem Tyres&Equipment soutěž o nejzručnějšího mechanika pneuservisu v České republice - TyresMAN. Každoročně se soutěže zúčastní okolo 40 zástupců pneuservisů a firem s touto oblastí podnikání blízko spjatých. Mechanici soutěží v disciplíně spočívající v demontáži a opětovné montáži pneumatiky na hliníkový ráfek. Soutěží se na čas a vyhrává ten soutěžící, který úkol splní za nejkratší dobu a splní všechna kritéria správného postupu výměny pneumatiky. Soutěží se o titul TyresMAN a atraktivní ceny.

Další klienti v oboru Auto-moto a doprava

Zdraví, krása a móda

Schill Dental Clinic Praha - spolupráce s časopisem Rodiče

Schill Dental Clinic je renomovaná dentální klinika v Praze 2, se kterou již několik let spolupracujeme. Podílíme se na tvorbě veškerých textových materiálů, vizuálů a prezentaci kliniky v médiích. Jednou z těchto prezentací byla například série článků do časopisu Rodiče ve spolupráci s redakcí týkající se péče o zuby budoucích maminek, péče o dětské zoubky, strachu dětí ze zubaře, kazivosti dětských zoubků a důležitosti správné ústní hygieny už od prvních zoubků.

Lascana - spolupráce s blogerkami a celebritou

Německé firmě Lascana specializující se na dámskou módu, spodní prádlo a plavky jsme pomohli představit v roce 2016 e-shop pro Českou republiku. Cílem naší spolupráce bylo zvýšit povědomí o značce. Jednou z aktivit PR strategie byla i spolupráce s fashion blogerkami a českou celebritou Kateřinou Kristelovou, které dostaly k testování na letní sezónu 2016 plavky značky Lascana podle svého výběru. Správně načasovaná a dobře provedená spolupráce s blogery a influencery je v dnešní online době velmi efektní a také je dobrým doplňkem content marketingu.

Další klienti v oboru Zdraví, kása a móda

Potraviny, nápoje, gastronomie

Segafredo Zannetti - Škola kávy Segafredo setkání s médii

V roce 2006 společnost Segafredo Zanetti založila v Praze Letňanech svou školu kávy Segafredo. Cílem školy kávy je ukázat baristům, majitelům gastronomických provozoven, studentům gastronomických škol a široké veřejnosti, jak správně připravovat espresso a jiné kávové speciality. Temper Communication v rámci realizace PR strategie buduje dobré vztahy s novináři i se zákazníky a zajišťuje publicitu produktů i samotné značky. Proto jsme uspořádali setkání s novináři a redaktory gastronomických i lifestyle medií v místě školy kávy Segafredo. Ti se během setkání dozvěděli řadu zajímavostí o kávě a taktéž si vyzkoušeli přípravu pravých kávových specialit, jako je například espresso či cappuccino, techniku pěnění mléka i LatteArt - malování mléčnou pěnou.

Liptov - TK zahájení grilovací sezóny

Tiskovou konferencí společnosti Liptov, kde byl představen pološtiepok na gril a tradiční slovenský výrobek – bryndza, jsme pomyslně zahájili grilovací sezónu roku 2016. Hosté mohli mimo těchto dvou sýrů ochutnat i ostatní produkty z portfolia společnosti Liptov. Grilování měl pod taktovkou známý slovenský šéfkuchař Martin Korbelič, který připravil lahodné sýrové recepty.

Další klienti v oboru Potraviny, nápoje a gastronomie

CSR a volný čas

Goodyear Bezpečná školka:
Vidět a být viděn

e společností Goodyear Dunlop Tires Czech jsme v roce 2008 zahájili projekt Goodyear Bezpečná školka, jehož cílem je přispět k bezpečnému pohybu nejmladších a nejzranitelnějších účastníků silničního provozu.V rámci tohoto projektu jsme připravili dopravně-bezpečnostní akci “Vidět a být viděn” ve vybraných městech v České republice. Součástí programu bylo dopolední divadelní představení Kašpárkova dopravní výchova, v rámci odpoledne jsme veřejnost a především děti na třech stanovištích seznámili s praktickými ukázkami používání reflexních prvků, předvedli jsme, jak bezpečně jezdit na kole a proč je důležité se poutat v autě. Vrcholem odpoledne byla biketrialová show, na které vystupoval Martin Šimůnek, trojnásobný světový šampion v biketrialu a Jan Sladký, vítěz českého poháru v trialu. Roadshow proběhla v několika českých městech: Náchod, Třebíč, Ostrov u Karlových Varů, Děčín, Liberec a Praha.

H-triatlon - Tělo musíme překvapit

Jsme dlouholetým partnerem sdružení H-Triatlon, které pořádá sportovní a kulturní akce v hlavním městě Praze a dalších městech České republiky. Všechny akce jsou určeny pro sportovce, sportovní nadšence a v neposlední řadě i pro děti. Část výtěžku ze startovného vždy putuje na dobročinné účely, jako je například finanční podpora sportovních aktivit pro děti z dětských domovů či podpora handikepovaných sportovců. Hlavní náplní naší spolupráce je aktivní propagování závodů prostřednictvím mediální komunikace.

Další klienti v oboru CSR a volný čas

Ostatní

OKNA.EU 
FOTOSOUTĚŽ o okna za 100 000 Kč

Od roku 2015 se společností OKNA.EU připravujeme každý rok fotosoutěž o produkty za více než 100 000 Kč. Slavnostní vyhlášení probíhá na veletrhu FOR ARCH v Letňanech. V odborné porotě zasedá zástupce společnosti OKNA.EU, veřejně známá osobnost (v minulosti to byl například badmintonista Petr Koukal) a architekt. Odborná porota vybírá fotografie do druhého kola, kde o vítězi rozhodne hlasování veřejnosti. Vítězem se stává fotografie, která získá nejvíce hlasů. Správně připravená, realizovaná a zejména propagovaná soutěž je atraktivní a účinný způsob jak přilákat nové klienty, propagovat nový produkt, získat e-maily do databáze či fanoušky na sociálních sítích.

Další klienti v ostatních oborech

Rádi Vám připravíme nabídku PR služeb na míru

Napište nám a pojďme se nezávazně setkat